DESPRE MINE...

Eu ..... sunt frunza pierduta in vant, sau urmele pasilor singuratici pe nisipul fierbinte al unui tarm pustiu, un vis trist de dragoste, o stea ce straluceste numai pentru tine..........te-am asteptat ......... te mai astept si azi .....te voi astepta mereu ..... pana cand? Daca as putea ti-as oferi intr-o clipa toata dragostea mea, care ca un vulcan abia stapanit asteapta sa se reverse, sta gata sa erupa......... nu stiu cine esti dar inima mea care bate de la o vreme intr-un ritm alert, imi spune ca esti aproape, tot mai aproape gata sa ma elibereze din lanturile singuratatii. Te astept sa rasari intr-o zi pe cerul senin al vietii mele.

marți, 22 noiembrie 2011

POVESTE DE DEMULT


Un om ratacea pe suprafata pamantului cu o cruce in spinare....
  Tot mai greu i se parea drumul...crucea tot mai grea....
  Si mergand asa...isi indrepta bietul om gandul catre Creator:
 " Dumnezeu care este iubitor si iertator de ce a ingaduit ca eu sa port aceasta cruce grea? De ce nu-mi ia povara de pe umeri? isi continua omul discursul cu divinitatea.
  Tatal Ceresc ascultase of-ul omului si il intreba: Fiule ce pot face pentru tine?
   Omul spuse: Doamne, tu care le potrivesti in asa fel incat noua, muritorilor, sa ne fie mai usor fa o minune si pentru mine.
   Ce anume doresti?  intreaba Creatorul
    Doamne, te rog inlocuieste aceasta cruce de pe umerii mei cu una mai usoara.
    Bine fiule, spuse Tatal.
    In urmatoarea clipa omul se trezi in mijlocul unei incaperi plina de cruci...de diferite marimi, unele foarte grele si inalte.
   In unul din colturile incaperii omul zari o cruce mica - era cea mai mica din incapere si cea mai usoara.
   Tatal ii spuse: Fiule alege din aceasta incapere crucea care doresti sa o porti de acum inainte.
   Omul nu ezita si ii spuse Creatorul: Doamne vreau crucea aceasta mica din colt.
   Dumnezeu isi raspunse zambind: Fiule nu se poate pentru ca aceasta este crucea pe care tu o porti in acest moment.


  Pilda:
  Fiecare dintre noi simte la un moment dat ca "bagajele" care ne sunt date sa le caram in spate de-a lungul vietii sunt, uneori, prea grele. Insa uitam, de multe ori, sa zambim si sa multumim Creatorului ca ne-a dat o "cruce" care o putem duce.
  Viata inseamna o lupta continua - nu atat exterioara – ci si interioara...sa reusesti sa faci loc in viata ta IUBIRII, MULTUMIRII DE SINE, FERICIRII DE A TRAI!

Sursa: aspro.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu