DESPRE MINE...

Eu ..... sunt frunza pierduta in vant, sau urmele pasilor singuratici pe nisipul fierbinte al unui tarm pustiu, un vis trist de dragoste, o stea ce straluceste numai pentru tine..........te-am asteptat ......... te mai astept si azi .....te voi astepta mereu ..... pana cand? Daca as putea ti-as oferi intr-o clipa toata dragostea mea, care ca un vulcan abia stapanit asteapta sa se reverse, sta gata sa erupa......... nu stiu cine esti dar inima mea care bate de la o vreme intr-un ritm alert, imi spune ca esti aproape, tot mai aproape gata sa ma elibereze din lanturile singuratatii. Te astept sa rasari intr-o zi pe cerul senin al vietii mele.

sâmbătă, 29 octombrie 2011

JOCUL DE-A IUBIREA


Ai început un joc ciudat,
Şi făr-să ştiu eram pionul,
Pe care tu l-ai tot mutat,
Furându-mi liştea şi somnul!


Eram când tura, când regina,
Pe tabla ta de şah în viaţă,
Şi-mi luai tot una câte una,
Din piesele aflate-n faţă!


Am pus, la început, în joc,
Încrederea ce-ai luat-o-ndată,
Apoi, sperând într-un noroc,
Şi prietenia am pus-o toată!


Dar tu n-aveai decât un gând,
Să triumfezi, cum ţi-este firea,
Cinstit, sufletu-mi tremurând,
Şi-a pus pe tablă-ncet iubirea!


Prezenţa ei, mă aşteptam,
Să schimbe jocu-ntr-o minune,
Să redevii, cum te credeam,
Speranţa mea în astă lume!


Dar, vai, ce grea dezamăgire,
Şi ce tristeţe de nespus,
În jocul vieţii cu iubire
Pe rând, azi, visele s-au dus.


Căci tu umblând dupâ câştig,
Nepăsătoare, jucai în pripă,
Acum e iarnă şi e frig,
Şi eu sunt gol, după risipă!


Cu gingăşie ţi-am adus
Atâtea-n joc, dar tu, vezi bine,
Cum n-ai avut nimic de pus,
Precum un hoţ, le-ai luat la tine!


Dar nu-i nimic,eu voi culege,
Toate fărâmele la loc,
Apoi uita-voi, şi-oi alege
Alt început, mai cu noroc!


Şi-acum te-ntreb încă mirat,
Cu jocul ce l-ai început,
Vei înţelege tu vreodat'
Ce mult în viaţă ai pierdut?


Sursa: autor necunoscut

Un comentariu: