DESPRE MINE...

Eu ..... sunt frunza pierduta in vant, sau urmele pasilor singuratici pe nisipul fierbinte al unui tarm pustiu, un vis trist de dragoste, o stea ce straluceste numai pentru tine..........te-am asteptat ......... te mai astept si azi .....te voi astepta mereu ..... pana cand? Daca as putea ti-as oferi intr-o clipa toata dragostea mea, care ca un vulcan abia stapanit asteapta sa se reverse, sta gata sa erupa......... nu stiu cine esti dar inima mea care bate de la o vreme intr-un ritm alert, imi spune ca esti aproape, tot mai aproape gata sa ma elibereze din lanturile singuratatii. Te astept sa rasari intr-o zi pe cerul senin al vietii mele.

vineri, 20 ianuarie 2012

POVESTI CU MORALA

POVESTEA 1
Un corb statea intr-un copac fara sa faca nimic.
Un Iepure il vede si-l intreaba:”Pot sa stau si eu ca tine fara sa fac nimic toata ziua?”
Corbul raspunde:”Desigur, de ce nu?”
Si asa iepurele se aseaza sub copac si se puse pe dormit.
Dintr-o data apare o vulpe.
Se arunca asupra iepurelui si-l manca.
Morala povestii este…
“Ca sa stai fara sa faci nimic, trebuie sa fii asezat sus, foarte sus”.


POVESTEA 2
Un curcan vorbea cu un taur:
”Mi-ar place mult sa ajung in varful copacului acela” se plangea curcanul, “dar nu am forta necesara.”
”De ce nu incerci sa mananci balega mea?” ii spuse taurul, ”contine multe elemente nutritive".
Curcanul gusta un pic si-si da seama ca ii furniza forta suficienta ca sa ajunga pe primul ram al copacului.
Ziua urmatoare mai manca un pic de balega si se urca pe al doilea ram.
In sfarsit dupa ce manca multa balega reusi sa ajunga in varful copacului.
Imediat a fost vazut de un taran care-l impusca si-l facu sa cada din copac.
Morala povestii este…
“Sa mananci rahat, te ajuta sa ajungi in varf, dar nu iti garanteaza ca ramai acolo”.

POVESTEA 3
O pasarica migra catre sud pentru iernat.
Era frig, pasarica se simti rau si cazu pe pamant, pe un camp.
In timp ce zacea la pamant trecu o vaca si o acoperi de balega.
Pasarica infrigurata intelese ca balega o incalzea si incepu sa se simta mai bine!
Multumita incepu sa ciripeasca de bucurie.
O pisica in trecere auzi cantecul pasaricii si se duse sa vada ce este.
Pisica gasi pasarica, o scoase din balega, o curata si o manca!
Aceasta poveste are trei morale:
1) Nu toti cei care te acopera de rahat iti sunt dusmani.
2) Nu toti cei care te scot din rahat iti sunt prieteni.
3) Si cand esti in rahat, taci din gura!


Un comentariu: