DESPRE MINE...

Eu ..... sunt frunza pierduta in vant, sau urmele pasilor singuratici pe nisipul fierbinte al unui tarm pustiu, un vis trist de dragoste, o stea ce straluceste numai pentru tine..........te-am asteptat ......... te mai astept si azi .....te voi astepta mereu ..... pana cand? Daca as putea ti-as oferi intr-o clipa toata dragostea mea, care ca un vulcan abia stapanit asteapta sa se reverse, sta gata sa erupa......... nu stiu cine esti dar inima mea care bate de la o vreme intr-un ritm alert, imi spune ca esti aproape, tot mai aproape gata sa ma elibereze din lanturile singuratatii. Te astept sa rasari intr-o zi pe cerul senin al vietii mele.

sâmbătă, 29 octombrie 2011

O IUBIRE PIERDUTA

Vreau sa te rog si eu ceva!
Nu m-alunga din viata ta
Mereu am fost sincer cu tine
Acum, fii si tu cu mine.

Poate ti-am gresit cumva
Iarta-ma, nu se va mai repeat
Nu imi doresc decat sa iti vorbesc
Sa-ti spun cat de mult te iubesc.

Poate nu-s eu ce iti doresti
Te inteleg daca ma parasesti
Si daca tu vei hotari asa,
Vreau sa aud din gurita ta

Imi doresc sa fii fericita
Si sa fii mereu iubita
Orice-n viata se va intampla
Vei fi mereu iubirea mea.

Te rog, gandeste-te la ce am spus
Nu vreu sa ai nimic de-ascuns
Oricat de tare adevarul va durea
Vreau sa-l aud doar din gurita ta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu