DESPRE MINE...

Eu ..... sunt frunza pierduta in vant, sau urmele pasilor singuratici pe nisipul fierbinte al unui tarm pustiu, un vis trist de dragoste, o stea ce straluceste numai pentru tine..........te-am asteptat ......... te mai astept si azi .....te voi astepta mereu ..... pana cand? Daca as putea ti-as oferi intr-o clipa toata dragostea mea, care ca un vulcan abia stapanit asteapta sa se reverse, sta gata sa erupa......... nu stiu cine esti dar inima mea care bate de la o vreme intr-un ritm alert, imi spune ca esti aproape, tot mai aproape gata sa ma elibereze din lanturile singuratatii. Te astept sa rasari intr-o zi pe cerul senin al vietii mele.

joi, 31 mai 2012

IUBITI CE VRETI, DAR IUBITI!!!


Radu Beligan spunea la o întâlnire cu admiratorii săi, la Bacău, în 2010:

“A îmbătrâni înseamnă a arunca peste bord toate ideile preconcepute, înseamnă a deveni mai uşor, mai liber. Într-un anumit sens eşti mai bătrân când eşti tânar şi mai tânar când eşti batrân.

Viaţa mea n-a fost uşoară. A fost o luptă permanentă. Cred că am ieşit învingător.
Nu e o victorie strălucită, e o victorie confortabilă."

În ultima vreme, foarte multă lume îmi pune această întrebare stereotipă:

«Care este secretul longevităţii dumneavoastră?»

Cât încă mai am răbdare să le răspund, le spun că, dupa mine, secretul biblic al longevităţii este iubirea. Cred că suntem pe pământ pentru acest motiv: să iubim.

Le spun adesea celor ce vor să mă asculte:

«Iubiţi ce vreţi, dar iubiţi!»

Nimic nu este mai dezastruos decât infirmitatea inimii. Şi fiindcă am acest prilej, daţi-mi voie să vă declar că vă iubesc. Da, vă iubesc şi pe dumneavoastră, spectatorii mei credincioşi, care m-aţi făcut ceea sunt azi. Am călătorit frumos împreună.

Dacă viaţa este o călătorie scurtă, trebuie să încercăm s-o facem la clasa I."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu