DESPRE MINE...

Eu ..... sunt frunza pierduta in vant, sau urmele pasilor singuratici pe nisipul fierbinte al unui tarm pustiu, un vis trist de dragoste, o stea ce straluceste numai pentru tine..........te-am asteptat ......... te mai astept si azi .....te voi astepta mereu ..... pana cand? Daca as putea ti-as oferi intr-o clipa toata dragostea mea, care ca un vulcan abia stapanit asteapta sa se reverse, sta gata sa erupa......... nu stiu cine esti dar inima mea care bate de la o vreme intr-un ritm alert, imi spune ca esti aproape, tot mai aproape gata sa ma elibereze din lanturile singuratatii. Te astept sa rasari intr-o zi pe cerul senin al vietii mele.

joi, 14 iunie 2012

ASA VA FI MEREU...


Iubita mea, în seara asta
Cu tine-aş vrea s-adorm
Să te sărut, să te mângâi,
Iar tu, să nu ai somn

Să-mi fii alături, şi să-mi spui
Cum ştii tu cel mai bine
Că mă iubeşti şi-ai vrea să ştii
Ce mult ţin eu la tine

În braţe-apoi tu să mă strângi
Lăsându-te-n spre mine
Eu să-ţi zâmbesc şi-apoi să-ţi spun
Cât poate fi de bine

Şi uite-aşa amândoi vom sta
Ţinându-ne în braţe
Ne-om săruta şi-am adormi
În zori spre dimineaţă

Şi-a doua zi la fel va fi
Doar noi, cu-a noastră viaţă
Ne-om săruta, ne vom iubi.
Of!!! iar e dimineaţă.

sursa: autor necunoscut

4 comentarii:

  1. Nu ai vrut sa intelegi,
    Eram ploaia-n frigurata,
    Ce-ti plingeam la geam odata.
    Dar...n-ai inteles.
    Eram fata ce se tine,
    Orisiunde dupa tine
    Eram lacrima ce-ti cere,
    Doar un pic de mingaiere...
    Dar...n-ai inteles.Eram cea care tinjea,
    Dupa dulce vorba ta.
    Eram DORUL ce se tine,
    Ca o boala dupa tine,
    Dar...n-ai inteles!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. A iubi înseamnă a înceta să trăieşti pentru tine, a face ca toate sentimentele omeneşti, teama, speranţa, durerea, bucuria, plăcerea să nu depindă decât de o singură fiinţă; înseamnă a te cufunda în infinit, a nu găsi nici o limită simţirii, a-ţi închina viaţa unei fiinţe în aşa fel încât să nu trăieşti şi să nu gândeşti decât pentru a o face fericită; a turna măreţie în înjosire, a găsi alinare în lacrimi îndurerate, plăcere în suferinţa şi suferinţa în plăcere; adică a întruni în sine toate contradicţiile… Frumoasa poezia...

    RăspundețiȘtergere
  3. Un suflet frumos....nealterat de vitregia vremurilor. Sa ramai asa chiar daca viata nu va fi intotdeauna dreapta. Undeva....cineva....se gandeste la tine.

    RăspundețiȘtergere
  4. Tristetile imi incearca si astazi firea -
    aerul de inspirat e parca tot mai greu,
    Ischemica si dureroasa–i ....neiubirea-
    Ea,cred ,a produs infarct sufletului meu .

    ca mult am plans de-o luna si-nca-o luna,
    Tacerile sunt stilete ce-n suflet se infig.
    Pe bolta visarii mele,nori negrii se-aduna,
    Si-n vara - ca o neagra prevestire -e frig.

    visam tu sa-mi soptesti sub infloritii leandri,
    nu sa-mi pun intrebari mii,iar far’ de raspuns
    mi-as fi dorit sa-ti vad odata ,ochii tandri,
    dar,calea spre lumina lor pare de nepatruns.

    Si simte firea-mi chinul tacerilor ,terne,
    stihul si sufletu-mi raman ca un imens desert
    nu mai gasesc cuvinte in cale a-ti mai asterne -
    Ca te iubesc ma iarta,ca nu ma iubesti te iert !

    RăspundețiȘtergere