DESPRE MINE...

Eu ..... sunt frunza pierduta in vant, sau urmele pasilor singuratici pe nisipul fierbinte al unui tarm pustiu, un vis trist de dragoste, o stea ce straluceste numai pentru tine..........te-am asteptat ......... te mai astept si azi .....te voi astepta mereu ..... pana cand? Daca as putea ti-as oferi intr-o clipa toata dragostea mea, care ca un vulcan abia stapanit asteapta sa se reverse, sta gata sa erupa......... nu stiu cine esti dar inima mea care bate de la o vreme intr-un ritm alert, imi spune ca esti aproape, tot mai aproape gata sa ma elibereze din lanturile singuratatii. Te astept sa rasari intr-o zi pe cerul senin al vietii mele.

sâmbătă, 7 iulie 2012

DE DORUL INGERULUI MEU

De dorul zambetului tau
Ma-nchid adanc visand.
Doresc macar in visul meu
Sa te sarut in gand

Sa iti admir chipul sculptat
De vechii mari artisti
In lucrul lor ei au visat
Ca tu urmeaza sa exesti

Sa te cuprind in brate avid
Sa uit de tot ce e lumesc
Cu un sarut sa te surprind
In fericire apoi sa ma topesc.

Sa ma afund in ochii tai
Sa ma cobor in sufletul tau pur
Sa te feresc de ochii rai
Si pentru tine sa indur.

Privirea ta de bunatate abunda
E ca un drog, ma linisteste.
Si existenta-mi muribunda
Prin spinii neputintei iar razbeste.

In preajma ta simt ca traiesc,
Devin din nou ceea ce sunt.
In viitor pot sa privesc
Si norii negri ii alung

Ii multumesc lui Dumnezeu
Ca a creat un inger ca si tine,
Ce-a alinat sufletul meu
Si a trait o clipa langa mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu