DESPRE MINE...

Eu ..... sunt frunza pierduta in vant, sau urmele pasilor singuratici pe nisipul fierbinte al unui tarm pustiu, un vis trist de dragoste, o stea ce straluceste numai pentru tine..........te-am asteptat ......... te mai astept si azi .....te voi astepta mereu ..... pana cand? Daca as putea ti-as oferi intr-o clipa toata dragostea mea, care ca un vulcan abia stapanit asteapta sa se reverse, sta gata sa erupa......... nu stiu cine esti dar inima mea care bate de la o vreme intr-un ritm alert, imi spune ca esti aproape, tot mai aproape gata sa ma elibereze din lanturile singuratatii. Te astept sa rasari intr-o zi pe cerul senin al vietii mele.

sâmbătă, 7 iulie 2012

VISUL VIETII

Un vis minunat visat-am într-una din nopţile trecute. Cerul era una cu pământul, culorile erau minunat de calde şi vii, pacea domnea peste unime. O mână invizibilă scria pe cer…
Iubirea este singura Lege…
Creaţia este Infinită şi făr’ de sfârşit…
Dumnezeu este singurul şi este în Tot…
Nu te teme, suflet Divin, Eu sunt aici…
Iubirea este singura Lege… precum în cer aşa şi pre pământ…
Frazele se năşteau mereu şi mereu şi, odată cu ele, inima mea înflorea.
“Să nu te consideri niciodată extrem de fericit atunci când este vorba de fericirea de pe această lume, ci să fii conştient că lumea cu fericirile ei nu este altceva decât o scenă înşelătoare; atunci vei putea să te bucuri de viaţă într-un mod înţelept! Căci priveşte, totul pe lume este exact opusul a ceea ce ţi se înfăţişează; şi numai iubirea, atunci când vine din adâncurile inimii, este adevărată şi dreaptă! Acolo unde constaţi că există viaţă fără iubire, acolo nu este viaţă, ci moarte; dar acolo unde este linişte şi iubire adevărată, acolo este viaţă în casă şi nimeni nu o poate distruge!
Tu nu ştii cât de şubred este locul pe care stai, Eu însă ştiu, de aceea îţi spun toate acestea! Sapă numai o mie de metri în adân­cime şi vei da de un hău, care te va înghiţi! Deci nu săpa prea mult la temelia lumii şi nu te bucura de ceea ce poţi găsi cercetând lumea mai adânc; căci cine sapă prea mult pe această lume îşi pregăteşte propriul sfârşit. Să nu te încrezi în locul pe care te afli, căci el este şubred şi te poate înghiţi dacă sapi şi faci o gaură în pământ! Chibzuieşte: orice lucru de pe lume te poate omorî, pentru că el însuşi poartă moartea în sine, numai iubirea nu, aşa că păstreaz-o cât mai curată! Dar dacă o amesteci cu lucruri lumeşti, ea o să te apese greu şi poate să te şi omoare, atât fizic cât şi spiritual. Menţine-te deci întru iubirea pură, dezinteresată, iubeşte-L pe Dumnezeu mai presus de orice, ca Tatăl şi Creatorul tău, iar pe oameni ca pe fraţii tăi şi ca pe tine însuţi şi atunci vei trăi viaţa veşnică, odată cu iubirea ta.”
sursa: http://pasiprinsuflet.wordpress.com/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu