DESPRE MINE...

Eu ..... sunt frunza pierduta in vant, sau urmele pasilor singuratici pe nisipul fierbinte al unui tarm pustiu, un vis trist de dragoste, o stea ce straluceste numai pentru tine..........te-am asteptat ......... te mai astept si azi .....te voi astepta mereu ..... pana cand? Daca as putea ti-as oferi intr-o clipa toata dragostea mea, care ca un vulcan abia stapanit asteapta sa se reverse, sta gata sa erupa......... nu stiu cine esti dar inima mea care bate de la o vreme intr-un ritm alert, imi spune ca esti aproape, tot mai aproape gata sa ma elibereze din lanturile singuratatii. Te astept sa rasari intr-o zi pe cerul senin al vietii mele.

sâmbătă, 3 decembrie 2011

DEPENDENTA


Omul este într-adevăr liber doar când nu-şi ataşează inima de ceva creat. Sufletul nu-şi poate găsi liniştea până nu se eliberează de lanţurile care-l trag când într-o parte, când într-alta. Trebuie să ne dezlipim de bunuri, de recunoaşteri, de obişnuinţe, de succes, de plăceri, de oameni pentru a deveni liberi ca să savurăm viaţa. Atunci când eşti dependent de cineva sau ceva, o parte din fiinţa ta rămâne proiectată acolo şi nu mai eşti întreg. Trebuie să te aduci “acasă” ca să poţi trăi cu adevărat  experienţele vieţii. Ca suflete libere,  putem merge oriunde şi ne putem bucura oricât, dar să nu uităm să ne întoarcem.
Putem merge mai departe, în profunzimea fiinţei noastre, şi să ne eliberăm de grijile, de temerile sau sentimentele care ne ţin dependenţi de necazurile noastre. Şi astfel putem face faţă liniştiţi la critică şi respingeri, nemaisimţindu-ne ameninţaţi.
Deseori devenim dependenţi de pasiunile noastre. Nu trebuie să ne luptăm cu ele, ci să le integrăm în tot ceea ce facem şi gândim, să ne comportăm conştient cu ele. Astfel ne vom simţi liberi mereu, iar libertatea ne dă putere, ne face să nu ne simţim sclavii pasiunilor sau obişnuinţelor noastre.
“Îngeri ai libertăţii, vă rog să mă ajutaţi să experimentez libertatea interioară prin cunoaştere şi acceptare de sine, independenţă, discernământ, încredere în fortele proprii, iubire, creativitate. Să-mi înving temerile şi să am curajul să fiu eu însumi. Să-mi exprim libertatea, respectând libertatea de exprimare a celorlalţi, astfel încât să trăim în armonie”

Sursa: luminaingerilor.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu