DESPRE MINE...

Eu ..... sunt frunza pierduta in vant, sau urmele pasilor singuratici pe nisipul fierbinte al unui tarm pustiu, un vis trist de dragoste, o stea ce straluceste numai pentru tine..........te-am asteptat ......... te mai astept si azi .....te voi astepta mereu ..... pana cand? Daca as putea ti-as oferi intr-o clipa toata dragostea mea, care ca un vulcan abia stapanit asteapta sa se reverse, sta gata sa erupa......... nu stiu cine esti dar inima mea care bate de la o vreme intr-un ritm alert, imi spune ca esti aproape, tot mai aproape gata sa ma elibereze din lanturile singuratatii. Te astept sa rasari intr-o zi pe cerul senin al vietii mele.

duminică, 4 decembrie 2011

INGERII IUBIRII ETERNE


Iubirea nu moare niciodata. Astfel ne soptesc îngerii dragostei eterne. Cu ei alaturi, ne eliberam de teama de a fi abandonati si sufletul ni se deschide catre izvorul iubirii.
Cu totii am trecut si mai trecem înca prin diverse încercari afective, fie ele despartiri, indiferenta a persoanei iubite sau chiar disparitii. Când apelam îngerii dragostei eterne, ei vor fi fericiti sa vindece orice rana sufleteasca si sa ne ajute sa ne deschidem spre o noua relatie, daca dorim.
Atunci când o dragoste pierduta ne chinuie inima, îngerii ne aduc aminte ca esenta iubirii nu poate fi distrusa. Ea dainuie în fiecare, pura si libera de atasamente, ca un substrat fundamental, pentru eternitate. Noi suntem iubire. Nici un esec si nici o deceptie nu poate schimba acest adevar. De aceea, atunci când iubim, îngerii dragostei eterne ne ajuta sa pastram vesnic în noi fericirea acestei iubiri.
Sa ne rugam acestor îngeri minunati sa rupa valul care ne separa de dragostea eterna. Daca ne simtim singuri, îi rugam pe ei sa ne ajute sa retraim momentele fericite pe care le-am avut în viata. Ei ne vor darui bucuria de a gasi iarasi, în jurul nostru si în noi, puterea miraculoasa a iubirii.
“Las iubirea sa ma patrunda si sa-mi umple sufletul pentru totdeauna!”

Sursa: luminaingerilor.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu