DESPRE MINE...

Eu ..... sunt frunza pierduta in vant, sau urmele pasilor singuratici pe nisipul fierbinte al unui tarm pustiu, un vis trist de dragoste, o stea ce straluceste numai pentru tine..........te-am asteptat ......... te mai astept si azi .....te voi astepta mereu ..... pana cand? Daca as putea ti-as oferi intr-o clipa toata dragostea mea, care ca un vulcan abia stapanit asteapta sa se reverse, sta gata sa erupa......... nu stiu cine esti dar inima mea care bate de la o vreme intr-un ritm alert, imi spune ca esti aproape, tot mai aproape gata sa ma elibereze din lanturile singuratatii. Te astept sa rasari intr-o zi pe cerul senin al vietii mele.

luni, 6 februarie 2012

IMPOPRTANTA UNUI ZAMBET


Un zambet inseamna o raza de soare in viata noastra.
Sa  daruiesti un zambet fericesti inima.
 Imbogateste pe cel care-l primeste,fara sa il saraceasca pe cel care-l daruieste.
Nu dureaza decat o clipa,dar amintirea lui este indelungata.
Nimeni nu este atat de bogat incat sa se poata lipsi de el,nici intr-atat de sarac incat sa nu-l poate da.
Zambetul naste bucurie in familie,da ajutor in munca si este un semn  de prietenie.
Un zambet da alinare celui care este obosit,da curaj in incercari si este un medicament in tristete.
Si daca intalnesti pe cineva care nu ti-l ofera, fi generos si ofera-i tu un zambet
Nimeni nu are mai mare  nevoie de un zambet decat cel carenu stie sa-l dea.
Daruindu-i un zambet va invata sa daruiasca si el la randu-l lui.
Un zambet poate salva o viata,si costa atat de putin...
Intr-o zi inorata poate aduce soarele chiar si noua nu numai celor din jur .
Sa il oferim deci cu bucurie, din toata inima.
Fara nimic la schimb.
Doar un zambet...
    
sursa: caleacunoasterii.blogspot.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu