DESPRE MINE...

Eu ..... sunt frunza pierduta in vant, sau urmele pasilor singuratici pe nisipul fierbinte al unui tarm pustiu, un vis trist de dragoste, o stea ce straluceste numai pentru tine..........te-am asteptat ......... te mai astept si azi .....te voi astepta mereu ..... pana cand? Daca as putea ti-as oferi intr-o clipa toata dragostea mea, care ca un vulcan abia stapanit asteapta sa se reverse, sta gata sa erupa......... nu stiu cine esti dar inima mea care bate de la o vreme intr-un ritm alert, imi spune ca esti aproape, tot mai aproape gata sa ma elibereze din lanturile singuratatii. Te astept sa rasari intr-o zi pe cerul senin al vietii mele.

marți, 14 februarie 2012

POEM...

Am sperat sa te-nntalnesc,
Si sa-ti spun ca te iubesc, 
Tu esti ingerasul meu,
Te voi adora mereu.

Te iubesc, te voi iubi,
  Impreuna noi vom fi,
  Ingerasi indragostiti,
  Totdeauna fericiti.


Te voi iubi la nesfarsit,
Tu esti tot ce mi-am dorit,
Visul meu e-adevarat,
Tu esti tot ce am visat



sursa: autor necunoscut

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu