DESPRE MINE...

Eu ..... sunt frunza pierduta in vant, sau urmele pasilor singuratici pe nisipul fierbinte al unui tarm pustiu, un vis trist de dragoste, o stea ce straluceste numai pentru tine..........te-am asteptat ......... te mai astept si azi .....te voi astepta mereu ..... pana cand? Daca as putea ti-as oferi intr-o clipa toata dragostea mea, care ca un vulcan abia stapanit asteapta sa se reverse, sta gata sa erupa......... nu stiu cine esti dar inima mea care bate de la o vreme intr-un ritm alert, imi spune ca esti aproape, tot mai aproape gata sa ma elibereze din lanturile singuratatii. Te astept sa rasari intr-o zi pe cerul senin al vietii mele.

miercuri, 28 martie 2012

DE CE DOR IUBIRILE?...


Cand am ajuns sa fim raniti din iubire?
Intram intr-o relatie cu inima cat un purice, pastram distanta si incercam sa nu ne aventuram in necunoscut, fiindu-ne teama sa nu fim raniti. Refuzam sa ne acceptam destinul si de fiecare data facem greseala de a ne ascunde sentimentele. Iubim pe ascuns si, in acelasi timp, speram la o relatie perfecta. Dar cine a gasit perfectiunea pana acum?
Am incercat sa impresionam prin cuvinte, insa ne-am tinut in frau sentimentele, fiindu-ne teama de o naluca a vietii care ne poate fura oricand cel mai mare vis al nostru: fericirea eterna.

Intrebarea vesnica: De ce dor iubirile?
Oricat de fericiti am fi si oricata dragoste am primi, niciodata nu trebuie sa fim siguri in ceea ce priveste iubirea. Intr-o zi aceasta te face sa simti ca plutesti pe nori in forma de inima, iar in cealalta zi iti poate arata cea mai intunecata latura a sa: durerea. Acesta este ciclul vietii: iubesti, suferi, te ridici de la pamant, iubesti...
Dragostea nu poate fi intotdeauna roz si nu vine la pachet cu fericirea cum tindem sa credem. Dragostea inseamna nu doar compromis si intelegere, ci si durere sau suferinta. Cineva care iti poate aduce fericire iti si poate taia aripile, punandu-te la pamant in doar cateva clipe. De ce doare dragostea atat de mult? Iubirea este o senzatie, o stare cunoscuta doar de catre corpul nostru, simtita de inima si imaginata de minte.

Inima, invata sa te ridici
O data cu ranirea sufleteasca vine si durerea trupului. Este un mecanism de aparare a corpului nostru, care ne instiinteaza ca ceva nu este in regula. Durerea trupului poate fi considerata un semnal de avertizare care vine de la inima si se raspandeste in fiecare celula a corpului.
Dragostea doare mai mult decat orice altceva. Aceasta raneste emotional, amesteca sentimente, aduna emotii, toate acestea ajutand la cresterea senzatiei de durere. Exista cinci emotii care sunt asociate cu dragostea si durerea:
- frica. Teama alimenteaza durerea simtita de inima;
- furia. Cine nu uraste sa fie parasit?;
- neputinta. Ce poti face cu o inima franta? Absolut nimic. Trebuie sa lasi timpul sa formeze cicatrice si sa continui sa speri ca va fi bine;
- singuratatea. Ne este teama sa ne gandim la viitor deoarece ne vedem singuri, fara un partener care sa ne fie alaturi, fara dragostea mult visata, fara planuri si cu un suflet gol;
- gelozia. Aceasta emotie este extrem de puternica, poate distruge relatii si frange inimi.

Efectele negative ale unei iubiri dureroase:
Suntem invatati sa traim in grupuri, am fost programati sa interactionam social si sa depindem de anumite persoane. In momentul in care relatia cu partenerul incepe sa scartaie noi ne pierdem calmul, simtind ca suntem amenintati de singuratate si durere. In mintea noastra este aprins butonul de panica, ce declanseaza mai multe efecte negative:
- apare stresul si oboseala psihica;
- ne pierdem concentrarea;
- facem tot posibilul pentru a ne salva relatia;
- refuzam sa ne mai respectam;
- ne umilim in fata partenerului;
- suntem vulnerabili si refuzam sa primim ajutor...

Un comentariu:

  1. Se spune ca a iubi inseamna a suferi...Persoana pe care o iubim cu toata inima, ne aduce si multa suferinta la un moment dat...Iubire ne ridica, iubirea ne coboara..

    RăspundețiȘtergere