DESPRE MINE...

Eu ..... sunt frunza pierduta in vant, sau urmele pasilor singuratici pe nisipul fierbinte al unui tarm pustiu, un vis trist de dragoste, o stea ce straluceste numai pentru tine..........te-am asteptat ......... te mai astept si azi .....te voi astepta mereu ..... pana cand? Daca as putea ti-as oferi intr-o clipa toata dragostea mea, care ca un vulcan abia stapanit asteapta sa se reverse, sta gata sa erupa......... nu stiu cine esti dar inima mea care bate de la o vreme intr-un ritm alert, imi spune ca esti aproape, tot mai aproape gata sa ma elibereze din lanturile singuratatii. Te astept sa rasari intr-o zi pe cerul senin al vietii mele.

marți, 14 august 2012

Capitolul II - LEGEA PROSPERITATII (SUCCESULUI)


“Ea, atotputernicia, va fi apărarea ta şi vei avea belşug de arginţi”.
Unul dintre cele mai mari mesaje date rasei prin Scripturi este că Dumnezeu este averea omului şi omul poate pune în libertate, prin cuvântul lui rostit, tot ce-i aparţine prin drept divin. El trebuie să aibă perfectă încredere în cuvântul lui rostit. Isaia spunea: “Cuvintele mele nu se vor întoarce în van la mine, ci vor îndeplini ceea ce trebuie, acolo unde sunt trimise; vorbele şi gândurile mele sunt o forţă vibratorie foarte puternică, care modelează trupul şi sufletul, şi toate treburile omului.”
O femeie veni la mine disperată, spunând că va fi evacuată la 15 ale lunii, pentru 3.000 de dolari. Ea nu vedea cum ar putea găsi aceşti bani şi era deznădăjduită. I-am spus că Dumnezeu este averea ei şi că pentru fiecare cerere există un ajutor. Asa că am spus cuvântul. Am mulţumit că femeia va primi 3.000 de dolari la timpul potrivit şi pe calea cea dreaptă. I-am cerut să aibă perfectă încredere şi să acţioneze în concordanţă cu perfecta ei încredere. Mai târziu, ea mă chemă la telefon şi mă întrebă ce trebuie să facă. I-am spus: “Azi e sâmbătă, aşa că nu se fac evacuări azi; datoria dumitale e să te comporţi ca şi cum ai fi bogată, arătând prin acesta perfecta încredere în banii care vor veni”. M-a invitat să iau masa cu ea, ca s-o îmbărbătez. Când am întâlnit-o la restaurant, am zis: “Nu-i momentul să faci economii, comandă o masă scumpă, acţionează ca şi cum ai fi primit cei 3.000 de dolari. Orice lucru, oricum ar fi, dacă îl ceri în rugăciune cu credinţă, îl vei primi. Trebuie să acţionezi ca şi cum ai fi primit cu adevărat”. A doua zi, dis de dimineaţă, m-a invitat să stau cu ea în timpul zilei. I-am răspuns: “Nu, eşti protejată în mod divin şi Dumnezeu nu-i niciodată în întârziere”. Seara mi-a telefonat şi mi-a spus, extrem de exaltată: “Draga mea, mi s-a întâmplat o minune! Stăteam în camera mea când am auzit soneria; am spus femeii să nu lase pe nimeni înăuntru. Femeia, care aşa a făcut, s-a uitat pe fereastră şi a spus: E vărul dumneavoastra, cel cu barbă albă. I-am spus: Cheamă-l, mi-ar place să-l văd. El era gata să dea colţul, când i-a auzit vocea şi s-a întors. Am stat de vorbă cu el aproape un ceas şi, la plecare, mă întrebă: Apropo, cum stai cu finanţele? I-am spus că-mi trebuiesc banii şi el mi-a răspuns: Îţi voi da 3.000 de dolari la începutul lunii. N-am vrut să-i spun că voi fi evacuată. Ce trebuie să fac? Am nevoie de ei mâine”. I-am răspuns: “Spiritul nu-i niciodată în întârziere”.
Am mulţumit că dânsa a primit banii pe plan invizibil şi că se vor manifesta la timp. A doua zi de dimineaţă o sună vărul său, care-i spuse: “Îţi voi da banii chiar azi”. După amiază avea banii în contul ei de la bancă şi a scris cecurile atât de repede cât îi îngaduia emoţia ei. Dacă cineva are succes, dar se pregăteşte pentru pagubă, va culege situaţia pentru care se pregăteşte.
Un om a venit la mine să-mi ceară a spune cuvântul pentru ca o datorie să-i fie iertată. Am aflat însă că el pierdea vremea plănuind ce-i va spune omului când nu-şi va plăti datoria, neutralizând prin aceasta cuvintele mele. Ar fi trebuit să se vada pe el însuşi plătind datoria. Avem o exemplificare în Biblie cu cei trei regi în deşert, fără apă pentru oamenii şi caii lor. Întâlnindu-l pe profetul Elisei, el le-a dat acest răspuns minunat: “Astfel grăit-a Domnul; nu veţi avea vânt şi nici ploaie, şi totuşi veţi umple valea aceasta cu trandafiri.
Omul trebuie să se pregătească pentru lucrul pe care l-a cerut chiar când nu se întrevede nici cel mai slab semn. O femeie era în căutarea unui apartament, când era o mare lipsă de apartamente în New York. Prietenii spuneau: “Va trebui să vinzi mobila şi să te muţi la hotel!” Ea răspundea: “Nu vă îngrijiţi de mine; sunt supraom şi voi găsi apartamentul”. Spunea mereu aşa: “Spirit infinit, deschide-mi calea pentru apartamentul cuvenit”. Ea ştia că există un ajutor pentru fiecare cerere şi că aceasta va fi înfăptuită necondiţionat, lucrând pe plan spiritual. “Eu cu Dumnezeu formez majoritatea!” Şi pe când gândul sau raţiunea îi spunea că s-ar putea să nu găsească un apartament, ea se vedea cumpărând albituri pentru noul apartament.
Se pregătea astfel, acţionând ca şi cum ar fi avut apartamentul. A găsit unul într-un mod miraculos, care i-a fost dat deşi existau vreo 200 de solicitanţi. Albiturile au devenit credinţă activă. E inutil să mai spunem că trandafirii sădiţi în deşert de cei trei regi au fost plini de flori.
Să te adânceşti în vibraţiile spirituale ale lucrurilor, nu-i uşor pentru un om obişnuit. Gândurile duşmane, de îndoială şi frică, se agită în subconştient. Ele sunt “armata străinilor” care trebuie alungată. Aceasta explică de ce este aşa de densă “întunecimea dinaintea zorilor”. O mare realizare este precedată, în mod obişnuit, de gânduri chinuitoare. Făcîndu-ţi o declaraţie de înalt nivel spiritual, provoci credinţele vechi din subconştient şi “eroarea este expusă” pentru a fi eliminată. Trebuie să faci afirmaţiile despre adevăr în mod regulat, să te bucuri şi să mulţumeşti că ai primit într-adevăr. Aceasta înseamnă că fiecare dar, bun şi perfect, este al omului şi aşteaptă numai să fie recunoscut de el. “Înainte de a mă chema, îţi voi răspunde”.
Omul poate primi numai ceea ce el însuşi poate vedea. Acest lucru e adevărat pentru fiecare om, la fel ca pentru toţi supusii lui Israel. Omul are numai ţara dinlăuntrul viziunii mentalului său. Fiecare operă sau mare realizare a fost adusă în manifestare prin menţinerea ei în viziune, şi adesea înaintea unei mari realizări vin aparenţe de nereuşită şi descurajare.
Când copiii lui Israel erau să ajungă în ţara făgăduinţei, le era teamă să păşească înăuntru, spunând că era plină de uriaşi care îi făceau să se simta ca nişte lăcuste. Aceasta este, de acum, experienţa fiecarui om.
Cu toate acestea, acela care cunoaste legea spirituală nu este zdruncinat de aparenţe şi se mai bucură încă, chiar şi în captivitate. Aceasta înseamnă că el persistă în viziunea lui, mulţumeşte că sfârşitul aşteptării este aproape şi că a primit. Isus a dat un minunat exemplu, spunând discipolilor: “Mi-aţi spus că mai sunt patru luni până ce-i gata recolta? Iată că vă spun vouă: Ridicaţi-vă privirea şi uitaţi-vă pe câmp, fiindcă e gata pentru seceriş.” Viziunea lui clară a străpuns lumea materială, el a văzut, clar, în lumea cu patru dimensiuni, aşa cum sunt lucrurile cu adevărat, perfecte şi desăvârşite în Mintea Divină. Tot aşa, omul trebuie să ţină tot timpul trează flacăra viziunii lui şi să ceară manifestarea celor ce le-a primit cu adevărat. Poate să fie sănătate perfectă, dragoste, belşug, casă sau prieteni, expresia de sine perfectă. Toate acestea sunt idei perfecte şi complete, înregistrate în Mintea Divină, care trebuie să vină omului prin el şi nu la el.
Un om a venit să ceară un tratament pentru succes. Trebuia neapărat să călătorească un timp şi avea nevoie de 50.000 de dolari pentru întreprinderea sa. Timpul însă era aproape trecut când a venit la mine. Nimeni nu dorea să facă investiţii în întreprinderea sa şi banca refuzase, în mod categoric, să-i dea un împrumut. Am replicat: “Bănuiesc că ţi-ai pierdut firea când ai fost la bancă şi, de aceea, şi puterea. Poţi controla orice situaţie dacă te controlezi pe tine însuţi. Du-te iar la bancă şi eu îţi voi face tratamentul”. Tratamentul era: “Eşti identificat în dragoste cu spiritul orişicui este în legătură cu banca; lasă ideea divină să se manifeste în această situaţie”. El îmi replică: “Femeie, spui lucruri imposibile, mâine e sâmbătă, banca se închide la 12 şi eu nu mă pot duce acolo decât până la 10, n-am timp până mâine, aşadar e prea târziu”. Am răspuns că nu ştiu nimic despre afaceri, dar ştiu totul despre Dumnezeu. El n-are nevoie de timp şi niciodată nu-i în întârziere. Cu el toate lucrurile sunt posibile. El a spus: “Totul sună atât de frumos când stau şi te ascult, dar când voi pleca va fi îngrozitor”.
Locuia într-un oraş îndepărtat şi, timp de o săptămână, n-am auzit nimic de el; ulterior am primit o scrisoare. Spunea: “Ai avut dreptate, am luat banii şi n-am să mă mai îndoiesc de adevărul lucrurilor pe care le-ai spus”. Când l-am vazut, l-am întrebat ce s-a întâmplat. El a zis: “Trenul a fost în întârziere şi am ajuns acolo exact cu 15 minute înainte de a închide. Am păşit calm în bancă şi am spus că am venit pentru împrumut; ei mi l-au dat, fără nici o întrebare”.
Au fost ultimele 15 minute ale timpului îngăduit lui şi Spiritul infinit n-a fost în întârziere. În această împrejurare, omul n-ar fi putut să se descurce singur. Avea nevoie de cineva care să-l ajute să-şi menţină viziunea. E ceea ce poate face un om pentru altul. Isus a cunoscut adevărul acesta când a spus: “Dacă doi dintre voi se vor învoi pe pământ, orice lucru pe care-l vor cere se va da de la Tatăl meu care este în ceruri”. Cel care caută este prea copleşit de treburile sale şi atunci se umple de îndoială şi de frică. Prietenul sau “vindecătorul” vede clar succesul, sănătatea sau prosperitatea şi niciodată nu şovăie, pentru că el nu este legat de situaţie. E mult mai uşor să realizezi pentru altul decât pentru tine însuţi, aşa că nimeni nu trebuie să omită să ceară ajutor, când simte că şovăie.
Un observator subtil al vieţii a spus odată că “nici un om nu poate reuşi dacă altcineva nu crede în succesul lui”.
Aceasta este puterea divină a viziunii şi mulţi dintre oamenii mari datorează succesul soţiei, surorii sau prietenului care a crezut în el şi a păstrat, fără şovăială, imaginea lor perfectă!

                                                       Florence Scovell – Shin
      

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu