DESPRE MINE...

Eu ..... sunt frunza pierduta in vant, sau urmele pasilor singuratici pe nisipul fierbinte al unui tarm pustiu, un vis trist de dragoste, o stea ce straluceste numai pentru tine..........te-am asteptat ......... te mai astept si azi .....te voi astepta mereu ..... pana cand? Daca as putea ti-as oferi intr-o clipa toata dragostea mea, care ca un vulcan abia stapanit asteapta sa se reverse, sta gata sa erupa......... nu stiu cine esti dar inima mea care bate de la o vreme intr-un ritm alert, imi spune ca esti aproape, tot mai aproape gata sa ma elibereze din lanturile singuratatii. Te astept sa rasari intr-o zi pe cerul senin al vietii mele.

duminică, 26 august 2012

Capitolul IV - LEGEA NONREZISTENTEI


“Să nu te opui răului, să nu-l înfrunţi, înfruntă răul spre bine”.
Nimic pe pământ nu poate rezista cuiva absolut nonrezistent. Chinezii spun că apa este complet nerezistentă. Ea poate distruge o stâncă şi poate mătura în jurul ei. Isus spune: “Nu te opune răului”, pentru că el ştie că în realitate nu exista rău, de aceea nu există nimic căruia să-i rezişti. Nenorocirile pot veni din imaginaţia deşartă a omului sau din credinţa a două puteri; aceea a binelui şi cea a răului. Există o legendă, Adam şi Eva au mâncat din Maya, pomul iluziilor, şi au văzut două puteri în loc de una singură, Dumnezeu.
Răul este o lege falsă pe care omul a făcut-o singur pentru el însuşi prin psihoză sau adormirea sufletului. Sufletul adormit al oamenilor înseamnă această autohipnoză din credinţa rasei, acea credinţă perpetuată din generaţie în generaţie asupra păcatului, a bolii, a morţii, etc.
Am văzut în capitolul trecut că sufletul omului este mintea lui subconştientă şi orice simte în adânc, bine sau rău, se impregnează cu această credinţă servilă. Trupul şi starea omului arată ce a gravat el acolo. Omul bolnav a gravat boala, omul sărac – sărăcia, omul bogat – bogăţia, etc.
Unii se întreabă: “De ce un biet copil atrage boala, când el e prea mic ca să ştie de ea?” Răspunsul; copiii sunt receptivi şi senzitivi la gândurile celor din jurul lor şi, de cele mai multe ori, ei se impregnează cu frica părinţilor, deci sunt victimele lor.
Am auzit, adesea, pe un metafizician zicând: “Dacă nu-ţi struneşti singur mintea subconştientă, atunci te va stăpâni ea pe tine”. Mamele atrag adesea boli şi dezastre asupra copiilor lor, ţinându-i continuu în gânduri de frică şi supraveghindu-le simptomele.
O femeie întreabă pe o prietenă dacă fetiţa ei a avut pojar. Ea a răspuns imediat: “Încă nu!”. Aceasta implică o stare de aşteptare a bolii, care pregăteşte drumul pe care ea nu şi-l dorea pentru ea şi copil.
Omul tare este echilibrat, s-a gândit la gânduri drepte, el trăieşte cu gânduri bune pentru prietenii lui, oamenii, este fără frică, nu poate fi atins sau influenţat de gândurile negative ale celorlalţi. El poate primi numai gânduri bune, aşa cum trimite.
“Rezistenţa este iad, fiindcă ea pune omul intr-o stare de tortură!”
Un metafizician mi-a dat odată o reţetă minunată pentru a reuşi de fiecare dată, în orice fază a jocului vieţii, aceasta fiind: Culmea nonrezistenţei! El mi-a înfăţişat-o astfel: “Odată, în viaţă, botezam copii şi le dădeam diferite nume; acum nu mai botez copii, dar botez evenimentele şi le dau de fiecare dată acelaşi nume; dacă am o nereuşită o botez Succes, în numele Tatălui, al Fiului şi al Sfântului Duh”.
Întâlnim aici marea lege a transmutării, bazată pe nonrezistenţă. Prin vorba ta rostită, fiecare nereuşită se transformă în succes. Exemplu: o femeie, care avea nevoie de bani şi care cunoştea legea spirituală a abundenţei, se asociase în afacere cu un om care o făcea să se simtă foarte săracă. El vorbea de lipsuri şi limitări, şi ea a început să fie prinsă în gândurile lui de sărăcie; astfel, nu-l mai putea suferi şi îl făcea răspunzător de insuccesul ei. Ea ştia că, pentru a realiza câştigul, trebuie să simta mai întâi că a câştigat, fiindcă sentimentul de bogăţie trebuie să preceadă bogăţia propriu-zisă. Într-o zi s-a iluminat; înţelesese că atât timp cât se opunea, rezistând situaţiei existente, ea vedea două puteri în loc de una. A binecuvântat pe tovarăşul ei şi a botezat situaţia “succes”. Ea a afirmat: “Fiindcă există o singura putere, Dumnezeu, acest om este aici pentru binele meu, pentru prosperitatea mea” (tocmai pentru că i se păruse că nu era aşa). Puţin după aceasta, a întâlnit prin acest om o femeie care i-a dat, pentru un serviciu făcut, multe mii de dolari, apoi tovarăşul ei s-a mutat într-un oraş îndepărtat şi a dispărut din viaţa ei.
Să faci mereu aceasta afirmaţie: “Orice om este o verigă de aur în lanţul binelui meu!”, fiindcă în toţi oamenii este Dumnezeu în manifestare, aşteptând prilejul dat de omul însuşi pentru a desăvârşi planul divin al vieţii lui. “Binecuvântează pe duşmani şi le vei fura muniţiile”. Acest lucru este adevărat atât pentru individ, cât şi pentru naţiuni. Binecuvântând o naţiune, trimiţând dragoste faţă de fiecare locuitor al ei, distrugi puterea ei de a face rău…
Omul poate ajunge la ideea justă a nonrezistenţei prin înţelegerea spirituală. Studenţii mei au spus adesea: “Nu doresc să fiu o rogojină aruncată în faţa uşii.” Le-am răspuns: “Dacă folosiţi nonrezistenţa cu înţelepciune, nimeni nu va putea călca peste voi.”
Într-o zi eram nerăbdătoare, aşteptând un telefon urgent. Rezistam fiecărei chemări şi nu chemam nici eu pe nimeni, gândind că s-ar putea interfera cu ceea ce doream eu. În loc să zic “Ideea divină nu poate duce la nici un conflict, chemarea va veni la timpul potrivit”, lăsând inteligenţei infinite posibilitatea de a aranja totul, am încercat să dirijez eu însumi lucrurile. Am dat eu lupta şi nu Dumnezeu, de aceea eram încordată şi neliniştită. Telefonul nu a sunat multă vreme şi când m-am apropiat de receptor, am văzut că era deconectat de multă vreme, deci era întrerupt. Grija, frica şi credinţa mea în interferenţă au adus o totală nefuncţionare a telefonului. Realizând ceea ce aveam de primit, am început să binecuvântez situaţia, botezând-o “succes” şi afirmând: “Nu pot pierde nici o chemare care îmi aparţine prin drept divin. Sunt sub scutul lui Dumnezeu şi sub lege.” O prietenă s-a repezit la telefonul vecin şi a anunţat compania să facă legătura. Telefonul meu a fost legat de îndată şi urgent am primit o convorbire telefonică, iar aproape după o oră, pe aceea pe care o aşteptam. “Barca ta intră într-o mare liniştită.”
Atâta vreme cât omul rezistă unei situaţii, aceasta îl va sâcâi. Dacă fuge de ea, ea va fugi după el. De exemplu, spuneam aceste lucruri unei femei şi ea mi-a spus: “Cât de adevărat este! Eram nefericită acasă, nu-mi iubeam mama fiindcă era cicălitoare şi autoritară. Am fugit şi m-am măritat, dar m-am măritat cu propria mea mamă pentru că soţul meu era exact ca ea şi am beneficiat în continuare de aceeaşi situaţie”. “Împacă-te cu adversarii tăi imediat. Convinge situaţiile adverse că sunt bune şi nu fi tulburat de ele, astfel căzând ele singure în cântarul tău”.
“Nici unul dintre aceste lucruri nu se mişcă” este o afirmaţie minunată. Situaţiile nearmonioase vin din armonia interioară a omului însuşi. Fiindcă nu se dă nici un răspuns emoţional unei atari situaţii nearmonioase, ea dispare din cale pentru totdeauna. Opera omului este întotdeauna ca şi el însuşi.
Cineva mi-a spus: “Fă-mi un tratament ca să se schimbe soţul sau fratele meu!”. I-am răspuns: “Nu, voi face un tratament ca să te schimbi dumneata. Când dumneata te vei schimba, soţul şi fratele se vor schimba!”.
Una din studentele mele avea obiceiul să mintă. I-am spus că e o metodă greşită şi că, la rândul ei, va fi minţită. Ea mi-a răspuns: “Nu mă tem”. Nu poţi merge mult fără să te odihneşti. Într-o zi, ea vorbea la telefon cu un om pe care-l iubea foarte mult. Se întoarse spre mine şi-mi spuse: “Nu mă pot încrede în el, îl cunosc, el mă minte”. I-am răspuns: “Bine, şi tu minţi, aşa că cineva trebuie să facă asta pentru tine şi trebuie să fii sigură că aceea va fi persoana de la care tu ai dori să spună adevărul”. Puţin timp după aceea, am întâlnit-o din nou. Mi-a spus: “M-am vindecat de minciună”. Am întrebat-o cine a făcut acest lucru. Mi-a spus: “Am locuit cu o femeie care minţea mai rău ca mine”.
De multe ori eşti vindecat de greşelile tale, văzându-le la altul. Viaţa e o oglindă în care ne găsim noi înşine reflectaţi în tovarăşii noştri. Trăirea în trecut este o metodă greşită şi o violare a legii spirituale. Isus a spus: “Iată, este timpul potrivit, acum e ziua salvării!”.
Văduva lui Lot s-a uitat înapoi şi s-a transformat într-un stâlp de sare. Roţile timpului sunt trecutul şi viitorul. Trebuie binecuvântat trecutul şi uitat, căci altfel te ţine în captivitate; trebuie binecuvântat viitorul, ştiind că în el se găsesc, din abundenţă, bucurii fără sfârşit, dar trebuie sa traiesti în prezent. Exemplu: o femeie veni la mine plângându-se că n-are bani să cumpere cadouri de Crăciun. Spunea: “Anul trecut a fost cu totul altceva. Aveam o mulţime de bani şi am cumpărat multe cadouri, dar anul acesta abia am un cent”. I-am spus: “Nu vei avea niciodată bani pentru că eşti patetică şi trăieşti în trecut. Trăieşte complet în prezent şi pregăteşte-te să ai cadouri de Crăciun.” Îngăduie-ţi prosperitatea şi banii vor veni. A exclamat: “Ştiu ce să fac! Am să cumpăr câteva ornamente şi hârtie colorată, ca să fac jucării!” I-am spus: “Fă-o şi cadourile vor veni singure să pecetluiască Crăciunul!” Făcând aceasta, a contrabalansat situaţia financiară; mintea raţională îi spunea să păstreze fiecare ban pentru sine ca şi cum n-ar avea siguranţa că va primi alţi bani, prin credinţa în Dumnezeu. Ea a luat hârtie colorată pentru a face jucării şi, puţin înainte de Crăciun, a primit un cadou de mai multe sute de dolari. Cumpărând hârtia colorata şi ornamentele, ea a impresionat subconştientul cu aparenţa prosperităţii şi a deschis drum pentru primirea banilor. A avut de unde cumpăra, astfel, toate cadourile pe care le dorea.
Omul trebuie sa trăiască suspendat în clipă. “De aceea, priveşte bine spre această zi; acesta este salutul zorilor!” Trebuie să fii ager spiritualiceşte, fiecare pierdere din vedere a priorităţilor tale făcându-te să ratezi ocaziile. Într-o zi am spus, în mod continuu: “Spirit infinit, să nu mă laşi să comit vreo greşeală!” şi ceva foarte important mi-a fost spus în acea dimineaţă; este foarte necesar să începi ziua cu vorbe potrivite. Fă o afirmaţie imediat după deşteptare. De exemplu: “Ţie ţi-e dată această zi de împlinire. Mulţumesc, minuni vor urma, minuni şi bucurii care se vor repeta mereu.”
Fă-ţi din aceasta un obicei şi vei vedea minuni şi miracole venind în calea ta. Într-o zi, dimineaţa, am citit o carte în care scria: “Priveşte cu mirare la ceea ce este înaintea ta!”. Părea să fie mesajul meu către zi, aşa că l-am repetat mereu, priveam cu mirare la ceea ce era înaintea mea. Către orele 9 mi s-a dat o sumă mare de bani pe care o doream pentru un anumit scop.
Într-un capitol următor voi da afirmaţiile pe care le-am găsit eficace. Nu trebuie folosite decât afirmaţiile care par cele mai potrivite şi convin propriei conştiinţe. De exemplu, următoarea a adus succes unora: “Am o ocupaţie minunată, într-un loc minunat. Fac serviciu minunat pentru plată minunată!”. Dădusem primele două fraze unei studente, ea adăugându-le pe celelalte două. Este o afirmaţie foarte puternică, aceea de a fi plătit perfect pentru un serviciu perfect, ritmul pătrunde uşor în subconştient. Ea mergea aproape cântând cu voce tare această afirmaţie, şi a primit repede un serviciu minunat, având o plată pentru un serviciu minunat.
Alt student, om de afaceri, a folosit şi el această afirmaţie, schimbând cuvântul “ocupaţie” cu “afacere”. El a adaptat formula la ceea ce i se potrivea lui.
Fiecare afirmaţie trebuie exprimată îngrijit, ca să acopere perfect fondul. De exemplu, am cunoscut o femeie care era în mare nevoie şi dorea să lucreze. A primit un număr mare de oferte de lucru, dar nu era niciodată plătită aşa cum se cade. Ulterior a înţeles că trebuie să adauge: “serviciu minunat pentru plată minunată”. Este un drept divin al omului de a avea abundenţă, mai mult decât destul. Baniţele tale trebuie să fie pline şi cupele să se reverse. Aceasta este ideea lui Dumnezeu despre om, şi când omul va rupe bariera lipsurilor din propria lui conştiinţă, epoca de aur va fi cu el şi fiecare dorinţă dreaptă a inimii lui se va îndeplini.
                                                                 Florence Scovell – Shin 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu