DESPRE MINE...

Eu ..... sunt frunza pierduta in vant, sau urmele pasilor singuratici pe nisipul fierbinte al unui tarm pustiu, un vis trist de dragoste, o stea ce straluceste numai pentru tine..........te-am asteptat ......... te mai astept si azi .....te voi astepta mereu ..... pana cand? Daca as putea ti-as oferi intr-o clipa toata dragostea mea, care ca un vulcan abia stapanit asteapta sa se reverse, sta gata sa erupa......... nu stiu cine esti dar inima mea care bate de la o vreme intr-un ritm alert, imi spune ca esti aproape, tot mai aproape gata sa ma elibereze din lanturile singuratatii. Te astept sa rasari intr-o zi pe cerul senin al vietii mele.

vineri, 11 noiembrie 2011

GEOGRAFIA FEMEII

Intre 18 si 25 de ani, femeia e precum Continentul African:
- Jumatate a fost deja descoperita, cealalta jumatate ascunde frumuseti inca salbatice si delte fertile.

Intre 26 si 35 de ani, femeia e precum America de Nord:
- Moderna, dezvoltata, civilizata si deschisa negocierilor in schimbul banilor. 

Intre 36 si 40 e precum India:
- Fierbinte, relaxata si constienta de propria frumusete.

Intre 41 si 50, femeia e precum Franta: 
- Usor imbatranita, dar inca atragatoare si interesanta.

Intre 51 si 60, e precum Iugoslavia:
- A pierdut razboiul, e tulburata de fantasmele trecutului, dar se lucreaza la reconstructie. 

Intre 61 si 70, ea e precumRusia:
- Spatioasa, cu frontiere fara patrula. Stratul de zapada ascunde mari bogatii. 

Intre 71 si 80, femeia e precum Mongolia:
- Cu un trecut glorios de victorii, dar cu putine sperante de viitor. 
Dupa 81 de ani, ea e precumAfganistan:
- Aproape toata lumea stie unde se afla, dar nimeni nu vrea sa mearga pana acolo. 

Geografia barbatului:
Intre 15 si 80, barbatul e precum Cuba:
- Guvernat de un singur membru.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu