DESPRE MINE...

Eu ..... sunt frunza pierduta in vant, sau urmele pasilor singuratici pe nisipul fierbinte al unui tarm pustiu, un vis trist de dragoste, o stea ce straluceste numai pentru tine..........te-am asteptat ......... te mai astept si azi .....te voi astepta mereu ..... pana cand? Daca as putea ti-as oferi intr-o clipa toata dragostea mea, care ca un vulcan abia stapanit asteapta sa se reverse, sta gata sa erupa......... nu stiu cine esti dar inima mea care bate de la o vreme intr-un ritm alert, imi spune ca esti aproape, tot mai aproape gata sa ma elibereze din lanturile singuratatii. Te astept sa rasari intr-o zi pe cerul senin al vietii mele.

miercuri, 16 noiembrie 2011

MERITA SA LUPTI PENTRU DRAGOSTEA ADEVARATA?

Oare merită să lupţi pentru persoana iubită? Merită să aştepţi luni, ani după cineva? Chiar merită să ierţi totul doar pentru că ţii mai mult decât credeai la o persoană?
Atunci când iubeşti nu ţii cont de piedici, de defecte şi de lucrurile rele. Dar oare aşa să fie? Câţi oameni mai luptă în ziua de azi pentru iubirea adevărată? Câţi mai îndrăznesc să se ridice şi să spună :”Eu lupt pentru ceva. Lupt pentru iubire. Lupt pentru ceea ce cred!” E mai simplu ca atunci când nu merge cu o persoană, să încerci cu alta…şi tot aşa. Dar unde e învingerea? Unde e lupta? Unde e credinta?
Dacă iubeşti pe cineva, aştepţi şi zece ani după acea persoană. Dacă iubeşti pe cineva eşti în stare să renuţi la eul tău în favoarea celui de lângă tine. Dumnezeu a luptat pentru noi. Ne-a iubit atât de mult încât şi-a dat singurul fiu să moară pentru noi. Ne-a iubit atât de mult încât a aşteptat nu luni sau ani, ci secole ca noi să venim la El. Ca noi să-i răspundem dragostei Lui. Când am primit aşa o dragoste, când am primit aşa o dovadă de iubire…cum sa nu luptam si noi pentru dragostea adevarata?  Merita să lupţi! Merită să arăţi cu adevărat că tu crezi în dragoste adevarata şi că eşti îndeajuns de curajos să aştepţi până vine ea...

4 comentarii:

  1. Suntem prea LASI...sa luptam pentru ce-a ce ne dorim,intradevar dragostea nu este doar fericire si bucurie,dar daca e sincera si adevarata merita orice sacrificiu...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca merita sa lupti pentru IUBIRE?Grea si tot odata o simpla intrebare...As raspunde printr-o alta intrebare:Daca iubirea pe care o simti nu iti este impartasita merita sa lupti de unul singur pt ceva ce nu vei obtine poate niciodata?

      Ștergere
  2. Speranta moare intotdeauna ultima... Uneori merita... Si daca nu lupti nu vei sti niciodata cum va fi...

    RăspundețiȘtergere
  3. DA,merita sa lupti pentru iubire!
    Eu sunt intr-o asemenea situatie! Cuvintele de mai sus descriu perfect trairile mele zilnice!

    RăspundețiȘtergere