DESPRE MINE...

Eu ..... sunt frunza pierduta in vant, sau urmele pasilor singuratici pe nisipul fierbinte al unui tarm pustiu, un vis trist de dragoste, o stea ce straluceste numai pentru tine..........te-am asteptat ......... te mai astept si azi .....te voi astepta mereu ..... pana cand? Daca as putea ti-as oferi intr-o clipa toata dragostea mea, care ca un vulcan abia stapanit asteapta sa se reverse, sta gata sa erupa......... nu stiu cine esti dar inima mea care bate de la o vreme intr-un ritm alert, imi spune ca esti aproape, tot mai aproape gata sa ma elibereze din lanturile singuratatii. Te astept sa rasari intr-o zi pe cerul senin al vietii mele.

joi, 3 noiembrie 2011

URME DE PASI...


Mergeam pe o plaja, iar Domnul pasea alaturi de mine. Pasii mi se imprimau in nisip, lasand o urma dubla: una era a mea, cealalta a Lui. Atunci mi-a trecut prin minte ideea ca fiecare din pasii nostri reprezinta o zi din viata mea. M-am oprit ca sa privesc in urma. Si am vazut toti pasii nostri care se pierdeau in departare. Dar am observat ca in anumite locuri, in loc de doua urme, nu era decat una singura.
Am revazut filmul vietii mele. Ce surpriza! Locurile in care nu se vedea decat o singura urma corespundeau cu zilele cele mai intunecate ale existentei mele: zile de neliniste si de rea vointa, zile de egoism sau de proasta dispozitie, zile de incercari sau de indoiala, zile de nesuportat… Zile in care eu fusesem de nesuportat.
Si atunci, intorcandu-ma spre Domnul, am indraznit sa-i reprosez: Totusi, ne-ai promis ca vei fi cu noi in toate zilele! De ce nu ti-ai pastrat promisiunea? De ce m-ai lasat singura in cele mai grele momente din viata, in zilele cand aveam cea mai mare nevoie de Tine?
Iar Domnul mi-a raspuns: zilele pentru care n-ai vazut decat o urma de pasi pe nisip, sunt zilele in care Eu te-am carat in spate!

Un comentariu:

  1. Minunat!!cel mai trist este ca e si foarte adevarat!!!nimic nu am fi,nimic nu ar exista fara EL......iar noi sa ne dorim sa fim mai buni.....multumesc ca am citit ceva minunat!

    RăspundețiȘtergere