DESPRE MINE...

Eu ..... sunt frunza pierduta in vant, sau urmele pasilor singuratici pe nisipul fierbinte al unui tarm pustiu, un vis trist de dragoste, o stea ce straluceste numai pentru tine..........te-am asteptat ......... te mai astept si azi .....te voi astepta mereu ..... pana cand? Daca as putea ti-as oferi intr-o clipa toata dragostea mea, care ca un vulcan abia stapanit asteapta sa se reverse, sta gata sa erupa......... nu stiu cine esti dar inima mea care bate de la o vreme intr-un ritm alert, imi spune ca esti aproape, tot mai aproape gata sa ma elibereze din lanturile singuratatii. Te astept sa rasari intr-o zi pe cerul senin al vietii mele.

duminică, 1 ianuarie 2012

BINE AI VENIT, 2012

Fie ca noul an ce a venit sa va aduca multumire si iubire in suflet, liniste in ganduri si in case, precum si multa sanatate si fericire! 
Avem nevoie de putere in noul an, de chibzuinta si de multa stapanire de sine, pentru a face fata unor noi provocari, unor noi incercari, poate mai dure decat cele ce-au trecut, dar care fac viata sa merite traita.

In fiecare zi, oricat de greu sau de usor ar fi, trebuie sa ne ridicam, sa privim inainte si sa mergem mai departe. Nu e usor sa fii roman, nu e usor sa fii roman in Romania, dar cu siguranta este foarte frumos.

Cu bune, cu rele, am depasit inca un an, am trait sa mai sarbatorim un Revelion, plin de speranta si de bucurie, alaturi de cei dragi.

Uita-te in jurul tau si-ai sa vezi motive de a merge mai departe, cu speranta, cu veselie, dar si cu emotie, in fiecare zi la fel ca-n prima zi de scoala. 

Este 1 ianuarie 2012... noi,suntem aici impreuna. Ne-au ocolit apocalipsele anuntate, razboaiele prefatate, iar criza cea de toate zilele ori a trecut, ori ne-am obisnuit cu ea. Sa mergem inainte!

Orice s-ar intampla, s-auzim numai de bine si in 2012.

La anul si la multi ani! 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu