DESPRE MINE...

Eu ..... sunt frunza pierduta in vant, sau urmele pasilor singuratici pe nisipul fierbinte al unui tarm pustiu, un vis trist de dragoste, o stea ce straluceste numai pentru tine..........te-am asteptat ......... te mai astept si azi .....te voi astepta mereu ..... pana cand? Daca as putea ti-as oferi intr-o clipa toata dragostea mea, care ca un vulcan abia stapanit asteapta sa se reverse, sta gata sa erupa......... nu stiu cine esti dar inima mea care bate de la o vreme intr-un ritm alert, imi spune ca esti aproape, tot mai aproape gata sa ma elibereze din lanturile singuratatii. Te astept sa rasari intr-o zi pe cerul senin al vietii mele.

marți, 31 ianuarie 2012

FERICIRE FARA MOTIV...


Nu există putere mai mare decat aceea de a fi fericit fără motiv. Nu există învăţătură mai preţioasă decat aceea care să ne conducă la abilitatea de a fi FERICIT mereu,fără motiv. În această stare de fericire îşi au sălaşul multe din virtuţile pe care le-am dori atat pentru noi cat şi pentru toţi ceilalţi care ne înconjoară. Bunătatea, libertatea, compasiunea, generozitatea, dăruirea, înţelepciunea îşi trag seva din starea de FERICIRE fără motiv. Miraculos este faptul că toate cele care se trag din fericire ne pot conduce totodată către izvor! Dar cea mai scurtă cale de a te transforma este să urmăreşti mereu să fii fericit fără motiv şi să nu abandonezi starea aceasta indiferent de ce se întamplă în campul minţii sau pe mari şi munţi de emoţii. FII FERICIT! Eşti FERICIT! Zîmbeşte şi CREZI!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu